Week 7 - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van Sanne Os - WaarBenJij.nu Week 7 - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van Sanne Os - WaarBenJij.nu

Week 7

Door: Sanne van Os

Blijf op de hoogte en volg Sanne

01 Juli 2018 | Nederland, Wateringen

De vorige weken heb ik geen week verslag gemaakt. Dit was omdat ik me niet goed voelde. Deze week ben ik 2 dagen naar mijn stage geweest, dit omdat dit de afspraak is. Maandag heb ik veel bloemwerk gemaakt. Normaal ga ik op de woensdag stage lopen. Dat was afgelopen week niet, omdat ik op de woensdag niet kon, de woensdag heb ik dus geruild met de donderdag. Donderdag was Cindy jarig, dus hadden we een beetje feest op stage. Verder kwam Danique (een eerstejaars leerling die volgend jaar hier stage gaat lopen). Ze kwam eventjes proefstage lopen, iets wat ik ook heb gedaan. Danique werd eerst geholpen door Cindy, maar omdat Cindy jarig was mocht Cindy eerder weg. Dit had haar moeder achter haar rug geregeld met het bedrijf. Toen moest ik Danique een beetje helpen.

De dagen dat ik niet op stage was heb ik rust genomen en een beetje gesport.

Voor de rest was dit een rustige week. Komende week gaat drukker worden, dit doordat het de weken zijn dat de Haagse Hogeschool de diploma uitreikingen heeft en mijn stagebedrijf het bloemwerk hiervoor maakt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wateringen

Stage periode D

Ik ga stage lopen in Wateringse Veld in een bloemwinkel.

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2018

Week 8

01 Juli 2018

Week 7

10 Juni 2018

Week 4

03 Juni 2018

Week 3

27 Mei 2018

Week 2
Sanne

Actief sinds 24 April 2018
Verslag gelezen: 51
Totaal aantal bezoekers 2649

Voorgaande reizen:

24 April 2018 - 31 December 2018

Stage periode D

Landen bezocht: