Week 3 - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van Sanne Os - WaarBenJij.nu Week 3 - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van Sanne Os - WaarBenJij.nu

Week 3

Door: Sanne van Os

Blijf op de hoogte en volg Sanne

03 Juni 2018 | Nederland, Wateringen

Maandagochtend moest ik naar de dokter, de dokter zei dat het verstandiger was om vandaag niet naar mijn stage te gaan en rustig aan te doen.
Dinsdag ben ik met mijn stagebegeleider en medestudent Cindy die daar ook stageloopt naar iemand toe geweest die een penthouse heeft. Hier doet mijn stagebegeleider jaarlijks de tuin. Dus zijn we in de ochtend mee geweest naar een plantengroothandel en daarna hebben we de tuin van de klant opnieuw aangekleed.
Woensdag heb ik weer gewerkt aan PDC.
Donderdag en Vrijdag ben ik de hele dag in de winkel geweest, donderdag heb ik zo goed als heel de dag bloemwerk gemaakt. Vrijdag ben ik voor het eerst bezig geweest met het helpen van klanten.
Het was een drukke maar leerzame week!

  • 04 Juni 2018 - 09:35

    Andrew Aue:

    Nu op naar Pallet Design Contest 2018;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wateringen

Stage periode D

Ik ga stage lopen in Wateringse Veld in een bloemwinkel.

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2018

Week 8

01 Juli 2018

Week 7

10 Juni 2018

Week 4

03 Juni 2018

Week 3

27 Mei 2018

Week 2
Sanne

Actief sinds 24 April 2018
Verslag gelezen: 51
Totaal aantal bezoekers 2650

Voorgaande reizen:

24 April 2018 - 31 December 2018

Stage periode D

Landen bezocht: