Week 4 - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van Sanne Os - WaarBenJij.nu Week 4 - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van Sanne Os - WaarBenJij.nu

Week 4

Door: Sanne van Os

Blijf op de hoogte en volg Sanne

10 Juni 2018 | Nederland, Wateringen

Afgelopen week was het alweer week 4. Een drukke week. Maandag en dinsdag ben ik gewoon naar mijn stage-adres gegaan en hier heb ik dan ook veel bloemwerk gemaakt. Woensdag ben ik naar school geweest en heb ik voorbereidend werk gedaan voor het Pallet Design Contest. Donderdag ben ik weer naar school gegaan en heb ik ook weer voorbereidingen getroffen voor de wedstrijd van vrijdag. Helaas ben ik donderdag eerder naar huis gegaan, omdat ik ziek was. Vrijdagochtend was ik rond 12 uur op school. Toen heb ik samen met Max van Vuuren de wethouder opgevangen en we hebben haar voorgesteld aan de dagvoorzitters en aan de schoolleiding. Toen ging het echt beginnen, Pallet Design Contest 2018 ging van start. Als eerste was er een rondleiding door de school. Hierna was de officiële opening, hierbij opende de wethouder de wedstrijd door een bloemstuk af te maken. Ook heb ik voorgedaan hoe je een pallet ontmanteld. Na de brainstormsessie en het ontmantelen van de pallet ging de livewedstrijd van start. Na 2 uur lang hard werken waren de producten klaar. Vervolgens was er tijd om te eten. Na het eten was de prijsuitreiking, helaas waren niet alle winnaars aanwezig. Maar dit wordt natuurlijk nog geregeld. Het was ondanks ik me niet helemaal goed voelde een leuke week!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wateringen

Stage periode D

Ik ga stage lopen in Wateringse Veld in een bloemwinkel.

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2018

Week 8

01 Juli 2018

Week 7

10 Juni 2018

Week 4

03 Juni 2018

Week 3

27 Mei 2018

Week 2
Sanne

Actief sinds 24 April 2018
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 2646

Voorgaande reizen:

24 April 2018 - 31 December 2018

Stage periode D

Landen bezocht: