Week 1 - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van Sanne Os - WaarBenJij.nu Week 1 - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van Sanne Os - WaarBenJij.nu

Week 1

Door: Sanne van Os

Blijf op de hoogte en volg Sanne

21 Mei 2018 | Nederland, Wateringen

Hallo,

De eerste week van mijn stage begon rustig. Maandagochtend heb ik eerst dozen gevouwen voor topbloemen en daarna ben ik mee geweest met de bezorging van de bestellingen voor topbloemen. Dinsdag ben ik weer mee geweest met bezorgen. Daarna heb ik m'n eerste boeketten gemaakt :). Donderdag heb ik zo goed als de hele dag boeketten gemaakt. Vrijdag kwamen de nieuwe bloemen binnen en die heb ik in de winkel gezet. Dit was mijn eerste week bij Ifiori, tot volgende week!

  • 21 Mei 2018 - 15:04

    Andrew Aue:

    En woensdag ben je als projectleider voor Pallet Design Contest 2018 bezig geweest;) Goed gedaan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wateringen

Stage periode D

Ik ga stage lopen in Wateringse Veld in een bloemwinkel.

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2018

Week 8

01 Juli 2018

Week 7

10 Juni 2018

Week 4

03 Juni 2018

Week 3

27 Mei 2018

Week 2
Sanne

Actief sinds 24 April 2018
Verslag gelezen: 51
Totaal aantal bezoekers 2644

Voorgaande reizen:

24 April 2018 - 31 December 2018

Stage periode D

Landen bezocht: